fredag 28 februari 2014

Äntligen helg!!

Åååh nu är det äntligen helg, som jag har längtat!! Har längtat efter lite ledighet, Och eftersom Christoffer inte är hemma på hela helgen så blir det som vanligt en hundhelg!

I onsdags var det agilityträning som stod på schemat, vilket gick jätte bra, Hugo var jätte duktig.. Tänk om jag kunde lära mig att vara tydligare med min handling så skulle det gå sååå mycket bättre!! Får helt enkelt träna mer!!
Idag slutade jag jobba kl 13.30 vilket var skönt för jag hann med en skogspromenad ute i Söråker innan det var dags för tacomiddag med Pappa och Ingela, mycket gott!! Efter middagen for jag och Ingela till Härnösand för att vara valpvakt åt världens sötaste valpar!! Jag och finaste Rut låg väldigt länge i soffan och bara myste, så otroligt fina och stabila valpar!

Film från i onsdags!

Trött & mysig liten Rut!!! 

1 kommentar: