söndag 2 mars 2014

Söndag och slut på helg..

Och så hade den här helgen gått.. kan någon förklara för mig varför helgerna går så vansinnigt fort och veckorna går så segt??
Idag blev det i alla fall en efterlängtad och riktigt hunddag! Började med att jag vaknade hemma hos bästa mamma där Hugo och jag varit sen igår förmiddag, blev lite pluggande och sedan for jag hem till Pappa och Ingela för en skogspromenad med Hugo, efter det så var det en tur till Härnösand som stod på schemat, där blev väntades dels lite valpmys men även träning. Jag fick träna med fina Hjördis idag vilket var jätte roligt, stort tack till Mia för de!!! Helt underbar hund att träna med! Efter den träningen var slut blev jag bjuden på middag hemma hos Pappa och Ingela, Jätte god gryta!!

Självklart blev det lite agility träning med bästa Kimona och bästa grabbarna efter de, längtar redan till nästa helg när det står agilitytävling på Schemat!!
Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar